duminică, 29 martie 2009

Limba noastră-i o comoară


Să începem cu contextul. Februarie 2008. Zi normală de iarnă, sesiunea specială de Capacitate. Elevii care nu au promovat capacitatea, mulţi dintre ei fiind inscrişi la scoala profesională, primesc a doua şansă de a da Capacitatea pentru ca după terminarea celor 13 clase să poată da Bacalaureatul.
Materia: Limba şi literatura română.
Subiectul: o scrisoare de la Iulian, membru al unei trupe de teatru, către părinţi, în care sa povestească despre oraş, spectacol etc.
Iată ce a ieşit (voi scrie cuvânt cu cuvânt textul, dovada o aveţi alături):






*scrisul este cu caractere româneşti, deci unde nu e scris cu ş, ţ, ă, î, â este pentru ca am vrut să respect textul original.

Dragă . Mamă şi Tată

Am sosit la Vaslui dimineaţa devreme. Drumul a fost foarte Greu. era.şi era Ploioş şi este totul este bine.
Astăzi o sa vizităm orajul. dar. gastele noaste niau dat. un autobuz. şi mergem. la un. teatru.
Şi din. multe. Formaţi din. toate judeţele.
Au ajus. la tiatru. Naţional.
Şi mâne. în.ţepem spetacol dar nu. mergem prin, dar pe ultimul.
Dragă Mamă şi tată mie dor de. voi să vă. văt. şi m-e. drag de voi.
De bea aştept să vin acasă că nu mai în plate. în ecsicursie că mam plitisit în Gazare.
Şi vă pupă Drag. Iulian.

Senetura Vaslui
18.06.2007

6 comentarii:

  1. baaaaa da teo scoate chstia cu contu de la comentarii.....si dai sa comenteze oricine

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate oricine sa lase comentarii. In romana sau engleza. Dar incercati sa nu scrieti ca pe messenger.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne cat am putut sa rad...astia ne fac de ras!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ba baiatule...nu am ce sah spun mai mult decat...traim in romania si asta ne ocupa tot timpul:D...frumos site am ras umpicutz:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Etichetele sunt puse foarte bine!
    Am ras si eu, insa constientizez si ca nu e de bine! E ceva-n genul ras cu plans ... cum ziceai si tu pe toateblogurile.ro.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere